Sunday 25 December 2011

Aku Akan Merinduimu ANJER,TOM,SYULONG&PANJANG... :(




~ Assalamualaikum semua..... Hari ini saya bersedih hati lagi.... Sy kehilangan 4 ekor kucing sy sekaligus.... :(  tarikh 20/12/2011 yg amat menyedihkan..... :(
~ Sedih yang tk terkata.... mereka semua pergi buat selamanya disebabkan sakit.... ada juga p bawa ke doktor haiwan,,tetapi yg sempat cuma 2 ekor sj..... tom,panjang n syulong xsempat dbawa... :( mereka mati pada awal pagi.... hnya waktu ptg saja ada kesempatan kakak sy bawa kucing sy p hospital....  kebetulan time 2 sy pergi K.K.... Ada urusan yg sangat penting.... xsempat saya temankan mereka.... :(
~ c Anjer n c tompok sempat d bawa ke doktor haiwan tp c anjer xdpt diselamatkan.... :( cuma tompok sj yg selamat... Apapun syukur alhamdulillah juga la.... :( hmmm....~kenapa la cepat sangat kucing saya d ambil..... Biarpun masi ada yg tggal tp sy tetap terlalu sayangkan semuanya.... :(  sy harap mereka semua berbahagia di sisi ALLAH S.W.T... Amin....
~ AKU SAYANGKAN KAMU SEMUA ANJER,TOM,PANJANG,SYULONG,KUTUR KECI,OPEEN&ONGSU..... :( Sedihnya hati ini Ya ALLAH..... :(

Suka Baca?Like N Komen Je.. :D

No comments:

Post a Comment

Komen bah..satu pun inda apa..hehe.. :)

Copyright@Segalanya yang tertulis di blog ni Hak milik CT Rafiah