Sunday 18 December 2011

Aku Akan Merinduimu Open... :(





~Salam semuanya.... hari ini saya sedih lagi.... seekor lagi kucing kesayangan sy telah pergi buat selamanya.... Nama dia open... :(
~Ya ALLAH...Sedihnya hamba... kenapa seekor demi seekor kucing hamba engkau ambil Ya ALLAH...Hamba sangat sedih n merasa kesunyian.... :( 
~Knp harus macam ni....  :( seksanya sy rasa.... setiap hari bersama mereka yg ramai... Tp kali ni semakin berkurangan.... Knp mcm ni Ya ALLAH.... Hamba x sggup melihat kucing hamba mcm ni.... Hamba terlalu sygkn mereka.... Apa dosa hamba Ya ALLAH??
~Ya ALLAH... Tolonglah.. Hamba bermohon kepadaMU... Janganlah ambil kucing yg ada dr saya.... sy xsggup khilangan mereka.... :( Tolonglah Ya ALLAH..... Panjangkanlah Usia semua kucin hamba yg masih ada.... Tolonglah Ya ALLAH... Amin...
~:( OPEN.... Aq akan merinduimu syg.... aq sgt2x sygkn kau... Aq sgt2x sygkan kamu semua.... Moga kau berbahagia disisi ALLAH S.W.T.... AKU SAYANG KAU OPEN.... :(
~ :( :( :( :( :( :( :( :( 
~ AKU AMAT SAYANGKAN KAU OPEN... :( MOGA KAU BERBAHAGIA DISISI ALLAH S.W.T.... AMIN....



Suka Baca?Like N Komen Je.. :D

No comments:

Post a Comment

Komen bah..satu pun inda apa..hehe.. :)

Copyright@Segalanya yang tertulis di blog ni Hak milik CT Rafiah